مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-22اقتصادي

راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است


مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان یکی از مهمترین اولویت های اداره کل صمت استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن پور گفت: جلسه بررسی طرح تولید تایر خودرو  شهرستان هامون با حضور مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در محل شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات کشور برگزار شد.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: در این جلسه به منظور عملیاتی کردن پروژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ؛ طرح تولید انواع لاستیک خودرو با ظرفیت 27000 تن در سال انواع تایر های باری و معدنی(با توجه به نیاز تامین تایر خودرو های سنگین در کشور) و با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 21000 میلیارد ریال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی هدف دولت را از اجرای این پروژه عادلانه کردن سهم مناطق از رشد اقتصادی، ارتقای رشد منطقه ای و ارتقای سهم استان را از درآمد ناخالص داخلی  و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و تا 2 برابر این تعداد به صورت غیرمستقیم در فاز نخست این پروژه مشغول به کار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است

راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است