مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 17:372022-08-22حوادث

کشف جسد یک کوهنورد بر بالای قله دماوند


جسد کوهنورد مفقود شده قائمشهری پس از 6 پیدا شد.

- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مازندران از پیدا شدن جسد کوهنورد مفقود شده قائمشهری پس از 6 روز بر بالای قله دماوند خبرداد و گفت : امدادگران هلال احمر استان در حال انتقال جسد این کوهنورد به پایین دست هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هفته گذشته یک گروه کوهنوردی از ضلع شمالی قله دماوند مبادرت به صعود کردند که عصر روز چهارشنبه گذشته یکی از اعضای همین گروه کوهنوردی هنگام صعود به قله مفقود شد که پس از اعلام مفقودی این کوهنورد به شماره 112 امداد، تیم های تخصصی کوهستان به این منطقه اعزام شدند و همچنین از طریق بالگرد هلال احمر و پهپاد عملیات جستجو برای یافتن این فرد ادامه داشت.

    هاتف باقر سلیمی عصر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 17 روز پنجشنبه 27 مرداد ماه طی تماس مردمی با شماره امداد 112 مبنی بر مفقود شدن یک کوهنورد در ضلع شمالی قله دماوند در ارتفاع 5200 متری بلافاصله پس از تایید صحت حادثه به هلال احمر آمل اطلاع داده شد.

  وی ادامه داد : پس از آن یک تیم تخصصی کوهستان چهار نفره روز جمعه با استفاده از بالگرد هلال احمر به منطقه تخت فریدون اعزام شدند همچنین در همان روز یک تیم تخصصی پنج نفره کوهستان از شعبه آمل با فراهم کردن تجهیزات کامل و تخصصی برای صعود و جستجو اعزام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد یک کوهنورد بر بالای قله دماوند

کشف جسد یک کوهنورد بر بالای قله دماوند