مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-22اقتصادي

تام کروز هنوز می فروشد / ماوریک ششمین فیلم پرفروش آمریکا


ماوریک» در آمریکا تاکنون 679 میلیون دلار کسب کرده که برای پشت سر گذاشتن «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با فروش 678 میلیون دلار که تاکنون عنوان ششمین فیلم پرفروش را داشت، - تام کروز هنوز می فروشد / ماوریک ششمین فیلم پرفروش آمریکا تاپ گان: ماوریک در آمریکا تاکنون 679 میلیون دلار کسب کرده که برای پشت سر گذاشتن انتقام جویان: جنگ ابدیت با فروش 678 میلیون دلار که تاکنون عنوان ششمین فیلم پرفروش را داشت، کافی بود.

ماوریک جدیدترین فیلم تام کروز هنوز در گیشه ها مشتری دارد و با ادامه فروشش موفق شده تا عنوان ششمین فیلم پرفروش گیشه های آمریکا در همه تاریخ را از آن خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تاپ گان: ماوریک با ادامه فروش در سینماهای آمریکا از فروش انتقام جویان: جنگ ابدیت هم فراتر رفت و به ششمین فیلم پرفروش در تاریخ سینماهای آمریکا بدل شد.

این فیلم در آمریکا تاکنون 679 میلیون دلار کسب کرده که برای پشت سر گذاشتن انتقام جویان: جنگ ابدیت با فروش 678 میلیون دلار که تاکنون عنوان ششمین فیلم پرفروش را داشت، کافی بود.

عبور از این فیلم اهمیت ویژه ای دارد زیرا جنگ ابدیت به عنوان قسمت نخست از پایان بازی در سال 2019 که به اوج حماسی مارول بدل شد، همراهانی 10 ساله داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تام کروز هنوز می فروشد / ماوریک ششمین فیلم پرفروش آمریکا

تام کروز هنوز می فروشد / ماوریک ششمین فیلم پرفروش آمریکا