مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 16:172022-08-22سياسي

صنعاء: درآمدهای نفتی یمن برای پرداخت حقوق کارکنان کافی است


شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه درآمدهای نفتی برای پرداخت حقوق کارکنان کافی است، تأکید کرد که ائتلاف سعودی این ثروت را بر باد می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای عالی سیاسی یمن بعد از ظهر امروز دوشنبه بر اتحاد جغرافیایی و اجتماعی این کشور و حاکمیت آن بر منابعش تأکید کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از این شورا گزارش داد، هر کس که منابع یمن را در معرض خطر قرار دهد، مسئولیت ناشی از آن بر عهده اش خواهد بود؛ چه این اقدام از سوی طرفها باشد، یا شرکتها، یا کشورها یا ائتلافها.

این نهاد یمنی خاطر نشان کرد، درآمدهای نفتی یمن برای پرداخت حقوق کارکنان کافی است و ائتلاف متجاوز و مزدوران وابسته به آن، مسئول بر باد دادن این ثروت و عدم پرداخت حقوق کارکنان هستند.

این شورا با بیان اینکه گاز و سایر منابع یمن باید در زیرساختها و خدمات رسانی به شهروندان این کشور مورد استفاده قرار گیرد، خاطر نشان کرد، فارغ التحصیلی نظامیان، عامل کمکی مهمی در قدرت یمن و ایستادگی این کشور است.

در همین ارتباط، احمد دارس وزیر نفت دولت نجات ملی یمن شامگاه شنبه هفته جاری خبر داد که از سال 2018 تا جولای سال جاری میلادی، بالغ بر 130 میلیون و 41 هزار و 500 بشکه نفت این کشور غارت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: درآمدهای نفتی یمن برای پرداخت حقوق کارکنان کافی است

صنعاء: درآمدهای نفتی یمن برای پرداخت حقوق کارکنان کافی است