مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-22سياسي

بازدید کمیسیون عمران مجلس از پروژه های آبرسانی هرمزگان


رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در هرمزگان از وضعیت آبرسانی شهرستان حاجی آباد بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رییس و اعضای کمیسیون عمران از وضعیت آبرسانی شهرستان حاجی آباد بازدید کردند.

در این بازدید که معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و منصور آرامی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان نیز حضور داشتند، آبرسانی به مجتمع چاله حسن آباد - مورت حاجی آباد از نزدیک بررسی شد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این بازدید با قدردانی از حساسیت اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نسبت به پروژه های آبرسانی افزود: اعضای کمیسیون عمران پیش از این نیز چالش های حوزه آب غرب استان بویژه بستک را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند که حضور آنها در شهرستان حاجی آباد این نوید را می دهد که با هم افزایی دولت و مجلس  شاهد تسریع و بهبود وضعیت آبرسانی بویژه روستاهای تحت پوشش مجتمع حسن اباد - چاله مورت باشیم.

وی با بیان اینکه مجتمع حسن آباد - چاله مورت در فهرست موافقتنامه ملی آبرسانی به روستاهای دارای اولویت کشور قرار دارد، تصریح کرد، از مجموع 21 روستای تحت پوشش این مجتمع، چهار روستا با اجرای عملیات حفر و تجهیز سه حلقه چاه، 1700 مترمکعب مخزن ، دو باب ایستگاه پمپاژ و 80 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کمیسیون عمران مجلس از پروژه های آبرسانی هرمزگان

بازدید کمیسیون عمران مجلس از پروژه های آبرسانی هرمزگان