مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-22اقتصادي

میرکاظمی: هیچ درآمدی از حذف ارز ترجیحی نداشتیم


میرکاظمی با بیان اینکه هیچ درآمدی از حذف ارز ترجیحی نداشتیم، گفت: در حال حاضر پس از حذف ارز ترجیحی 22 تا 23 میلیارد دلار یارانه می پردازیم در حالی که در بودجه سال گذشته میزان ارز ترجیخی 8 میلیارد دلار بود که به 17 میلیارد دلار هم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: اداره امور دولت را در شرایطی در دست گرفتیم که نه تنها که شرایط صفر نبود بلکه با شرایط بسیار منفی مواجه بودیم و کاش شرایط را در وضعیت صفر بر عهده می گرفتیم.

مسعود میرکاظمی در نشست خبری امروز با بیان اینکه تا به امروز استقراض از بانک مرکزی نداشتیم، اظهار داشت: اداره امور دولت را در شرایطی در دست گرفتیم که نه تنها که شرایط صفر نبود بلکه با شرایط بسیار منفی مواجه بودیم و کاش شرایط را در وضعیت صفر بر عهده می گرفتیم.

وی ادامه داد: در مرداد ماه سال گذشته با شرایطی مواجه شدیم از 8 میلیارد دلار مربوط به کالا های اساسی تنها 1.

5 میلیارد دلار باقی مانده بود و به 18 میلیارد دلار دیگر هم نیاز داشتم چراکه 30 تا 70 درصد ذخایر کالا های اساسی زیر خط قرمز قرار داشتند و با کمبود مواجه بودیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: در تاریخ 20 مرداد سال گذشته که وارد کابینه دولت شدم دقیقا در همان زمان با حضور اعضای کابینه دولت گذشته نگران پرداخت حقوق و دستمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرکاظمی: هیچ درآمدی از حذف ارز ترجیحی نداشتیم

میرکاظمی: هیچ درآمدی از حذف ارز ترجیحی نداشتیم