مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-22سياسي

فعالیت های هدفمند دانش آموزان را از حالت انفعال در فضای مجازی خارج می کند


رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: فعالیت هدفمند دانش آموزان در عرصه فضای مجازی با رویکرد جهاد تبیین و تولید محتوای فرهنگی این قشر مهم را از حالت انفعال در فضای مجازی خارج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، و نودی رقم خواهد خورد.

باستان بیان کرد: انگیزه و نشاط انقلابی امروز در بین نوجوانان و دانش آموزان بسیجی موج می زند و باید ابتکار بهره گیری از این انگیزه ها در راستای پیشرفت کشور و تحقق آرمان های نظام را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مهم ترین رسالت دانش آموزان بسیجی آمادگی برای نقش آفرینی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است،گفت: بسیج دانش آموزی در این راستا نقشه راه تدوین کرده و با تکیه بر هیئت های اندیشه ورز گام های بلندی را شروع کرده است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: عرصه جهاد علمی یکی دیگر از رسالت های دانش آموزان بسیجی است و به برکت دانش آموزان با انگیزه و انقلابی امروز نوجوانان در عرصه جهاد علمی حرف برای گفتن دارند و امروز دانش آموزان باید با سلاح علم، تقوا، بصیرت و خودسازی توطئه های دشمنان را در عرصه های مختلف خنثی کنند.

وی تاکید کرد: تربیت و پرورش مهمترین رکن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است و امروز با کار تشکیلاتی، تربیتی، توانمندسازی و هویت بخشی می توان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های هدفمند دانش آموزان را از حالت انفعال در فضای مجازی خارج می کند

فعالیت های هدفمند دانش آموزان را از حالت انفعال در فضای مجازی خارج می کند