مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-22سياسي

وزیر کشور: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از مسیر تربیت نسل جدید می گذرد


اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی از مسیر تربیت نسل جدید می گذرد و بخش اعظم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی درباره توجه دادن همگان به امر خطیر آموزش و پرورش است.

- وزیر کشور امروز دوشنبه در سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: اولویت اصلی در کشور آموزش و پرورش و اگر درست نگاه کنیم همه امور به آموزش و پرورش مربوط است.

وی در اهمیت نظام آموزش و پرورش تصرح کرد: نظام آموزش و پرورش یک نظام هستی شناسانه است که حول آن به شناخت قوی و پرورش مطلوب دست می یابیم.

وزیر کشور با مقایسه الگوی اسلامی - ایرانی که محور توسعه آن انسان است با نظامات غربی که بر محوریت سرمایه حرکت می کنند، گفت: اصل و اساس توسعه، سرمایه انسانی است که جمهوری اسلامی ایران راهبر این مدل از توسعه است.

وحیدی همچنین با تأکید بر لزوم یکپارچگی عملکردی در نظام آموزش و پرورش اضافه کرد: آینده از معبر آموزش و پرورش می گذرد و اساساً کانون خلق دنیای آینده، آموزش و پرورش است.

وی انسان محوری و سرمایه محوری را دو جریان متفاوت برای توسعه جهان توصیف کرد و گفت: الگوی انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش های انسانی و سعادت بشری است و پرورش نسلی در اختیار شماست که مسئولیت و رسالت های سنگینی دارند و این خود به تنهایی نشان از اهمیت جایگاه آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از مسیر تربیت نسل جدید می گذرد

وزیر کشور: اقتدار جمهوری اسلامی ایران از مسیر تربیت نسل جدید می گذرد