مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-22سياسي

استاندار یزد: تمام تصمیمات توسعه ای باید روح محیط زیستی داشته باشد


امروز دو مسئله فرهنگ و محیط زیست در راس امورقرار دارد و تمام تصمیماتی که در استان و برای توسعه پایدار اخذ می شود باید از روح فرهنگی و محیط زیستی برخوردار باشد در غیر این صورت بی فایده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در مراسم  تکریم و معارفه مدیرکل  محیط زیست استان با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان از تلاش های نیروهای خدوم اداره کل محیط محیطبانان به ویژه مدیرکل سابق محیط زیست استان تشکر وقدردانی کرد.

وی با بیان این که امروز دو مسئله فرهنگ و محیط زیست در راس امورقرار دارد افزود: تمام تصمیماتی که در استان اخذ می شود باید از روح فرهنگی و محیط زیستی برخوردار باشد و  در غیر این صورت بی فایده خواهد بود لذا بر این دو مسئله مومن هستیم.

می توان در حوزه محیط زیست به مردم تکیه کرد  حسن اکبری، معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به این که شرایط محیط زیست کشور در وضعیت خاصی قرار دارد اظهار کرد: خشکسالی های متوالی، چرای بی رویه دام، مواجه برخی از اشکال توسعه در کشور، محیط زیست را به مرحله حساس و شکننده ای رسانده است و این امر باعث پایین آمدن قدرت خودپالایی طبیعت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: تمام تصمیمات توسعه ای باید روح محیط زیستی داشته باشد

استاندار یزد: تمام تصمیمات توسعه ای باید روح محیط زیستی داشته باشد