مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-22حوادث

تمهیدات کاهش ازدحام در مرکز صدور گذرنامه در دستور ناجا


فرمانده انتظامی استان همدان قول تمهیدات لازم برای کاهش ازدحام در مرکز صدور گذرنامه را داد و گفت: امنیت اجتماعی برای ما مهم است و خدشه دار کردن آن خط قرمز ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حاکم است.

پلیس در برخورد جرایم به طور قاطع رفتار خواهد کرد فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه مردم بدانند که پلیس در برخورد جرایم به طور قاطع رفتار خواهد کرد و خواهان تامین امنیت مردم است گفت: پلیس در برخی از وقایع نظیر سرقت های مسلحانه به سرعت و به موقع در صحنه حاضر شده تا امنیت مردم حفظ شود.

وی با اشاره به سامانه 110 برای اعلام فوریت های پلیسی و 197 برای اینکه مردم خود پلیس باشند و نکات خود را منعکس کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود بیان کرد: امنیت اجتماعی برای ما مهم است و خدشه دار کردن آن خط قرمز ماست.

امیری با تاکید به اینکه اجازه نمی دهیم نظم و امنیت در جامعه دچار خدشه شود افزود: با کسانی که جرایم خشن یا جرایمی که اجتماع را جریحه دار می کند، قاطع برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا همواره همراه پلیس بوده و در انجام ماموریت ها یاریگر است گفت: با وجود هم افزایی در این بخش اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجارشکنان نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات کاهش ازدحام در مرکز صدور گذرنامه در دستور ناجا

تمهیدات کاهش ازدحام در مرکز صدور گذرنامه در دستور ناجا