مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-22سياسي

دستور مقابله با استفاده از کودکان برای زباله گردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری در جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی استان تهران که امروز دوشنبه با دستور کار ساماندهی کودکان کار و خیابان تشکیل شده بود، - محسن منصوری استاندار تهران با اشاره به اینکه ساماندهی کودکان کار و خیابان تنها با اراده دستگاه ها به سرانجام می رسد، بر لزوم بهره گیری از تجربیات موفق در حوزه ساماندهی کودکان کار و خیابان تأکید کرد و گفت: باید مردم را متقاعد کنیم که کمک به این کودکان چه عوارضی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری در جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی استان تهران که امروز دوشنبه با دستور کار ساماندهی کودکان کار و خیابان تشکیل شده بود، گفت: در حوزه موضوع کودکان کار وظایف دستگاه ها شفاف و روشن است؛ لذا این مسئله نیز همچون موضوع معتادان متجاهر با اقدام و پیگیری دستگاه های مرتبط قابل حل و فصل است.

در این حوزه به قدر کافی آیین نامه و دستورالعمل وجود دارد و تنها با اراده دستگاه ها می توان این موضوع را پیگیری و به سرانجام رساند.

با کار قهری نمی توان موضوع کودکان کار و خیابان را پیش برد وی افزود: اقدامات خوبی در حوزه های اجتماعی در حال انجام است و قطعا موضوع کودکان کار و خیابان نیز باید با تشکیل جلسات کارشناسی و پیگیری ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور مقابله با استفاده از کودکان برای زباله گردی

دستور مقابله با استفاده از کودکان برای زباله گردی