مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-22ورزشي

دانش آموزان هرمزگانی مقام سوم مسابقات شنای کشور شدند


تیم دانش آموزی شنای هرمزگان پس ازکسب مقام سوم کشور، در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مسئوولان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم دانش آموزی شنای هرمزگان پس از کسب مقام سوم کشور، در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مسئوولان قرار گرفت.

در مراسم استقبال از تیم دانش آموزی آموزشگاه های هرمزگان مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان ، موسوی ریئس تربیت تربیت بدنی وسلامت استان، فرامرز بهمن زاده رییس هیات دانش آموزی استان، خانواده ورزشکاران، جوانان و پیشکسوتان حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم کیان شریفیان که در این دوره از مسابقات به تنهایی صاحب 5  مدال شده بود، گفت: در این دوره از مسابقات شنای دانش آموزی 118 شناگر دانش آموز از 20 استان کشور شرکت کرده بودند و سطح مسابقات شنا بالا بود و من  توانستم در 59  متر کرال سینه، 100 متر کرال سینه و 200 متر کرال سینه سه مدال طلا کسب کنم ودر 50 متر پروانه و 100 متر پروانه دو مدال نقره به اندوخته هایم اضافه  کنم و در مجموع تیمی با تیم هرمزگان مقام سوم این دوره از رقابت ها به خود اختصاص دهیم.

وی با قدردانی از زحمات مسئوولان آموزش وپرورش استان و هیات شنا گفت: برای رسیدن به موفقیت درمسابقه های بزرگ و پوشیدن تیم ملی کشورم تلاش می کنم تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان هرمزگانی مقام سوم مسابقات شنای کشور شدند

دانش آموزان هرمزگانی مقام سوم مسابقات شنای کشور شدند