مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 11:122022-08-22اجتماعي

اجرای طرح ضربتی جمع آوری بساط گستری در محدوده بازارتهران


شهردار منطقه 12 از اجرای طرح ضربتی جمع آوری بساط گستری و رفع سد معبر در محور 15 خرداد و بازار تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 تهران درباره موضوع بساط گستری اظهارداشت: پدیده سد معبر و بساط گستری باعث اخلال در سلامت روان جامعه، برهم زدن زیبایی شهر و نادیده گرفتن حقوق شهروندی است.

این پدیده در محور 15 خرداد، حد فاصل سیروس تا گلوبندک از معضلاتی بود که همه روزه شهروندان و کسبه با آن دست به گریبان بودند و سبب انسداد پیاده روها و اختلال در کسب و کار کسبه، رفت و آمد شهروندان و از بین رفتن امنیت در این محدوده شده بود.

یزدی، رفع سد معبر را از خواسته های به حق کسبه و شهروندان برشمرد و افزود: به همین منظور شهرداری منطقه 12 از تاریخ 24 مردادماه با مشارکت شرکت شهربان، جامعه اصناف بازار، شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران، پلیس امنیت و یگان امداد فاتب نسبت به جمع آوری بساط گستران و رفع سد معبر اصناف در این راسته اقدام کرده که با توجه به رضایت کسبه و شهروندان، این طرح تا ساماندهی کامل محور 15 خرداد ادامه داشت.

به گفته یزدی، روزانه بیش از 150 نفر نیروی اجرایی، عوامل معبربان شهربان و نیروهای یگان امداد فاتب به استعداد بیش از 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در سطح محور 15 خرداد مستقرند تا از بازگشت به شرایط ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ضربتی جمع آوری بساط گستری در محدوده بازارتهران

اجرای طرح ضربتی جمع آوری بساط گستری در محدوده بازارتهران