مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 10:472022-08-22بين الملل

سه افسر پلیس آمریکا، جوان 27 ساله را وحشیانه کتک زدند+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی دست به دست می شود، سه افسر پلیس در شهر مولبری ایالت آرکانزاس، یک جوان 27 ساله را زیر دست و پا گرفته و با مشت به سر و صورت او می کوبند؛ - سه افسر پلیس آمریکا، جوان 27 ساله را وحشیانه کتک زدند+فیلم انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان 27 ساله نشان می دهد، به یکی از سوژه های داغ رسانه ها بدل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ویدئویی که به تازگی در فضای مجازی دست به دست می شود، سه افسر پلیس در شهر مولبری ایالت آرکانزاس، یک جوان 27 ساله را زیر دست و پا گرفته و با مشت به سر و صورت او می کوبند؛ این ویدئو در حالی به سوژه داغ رسانه ها بدل شده که تشدید خشونت پلیس آمریکا، موج انتقادات را به همراه داشته است.

در این ویدئو، یکی از افسران به فردی که در حال ضبط فیلم با گوشی است، دستور می دهد تا فیلم گرفتن را متوقف کند و زنی که در حال فیلمبرداری است، با تهدید افسر پلیس، بلافاصله از محل دور می شود.

پلیس شهر مولبی اعلام کرد که فرد بازداشت شده رندال ورکستر نام داشته و اهل ایالت کارولینای جنوبی است و وی به اتهام سرقت درجه دو، مقاومت برابر بازداشت، حمل آلت جرم، تجاوز به حریم خصوصی و تهدید در بازداشت به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه افسر پلیس آمریکا، جوان 27 ساله را وحشیانه کتک زدند+فیلم

سه افسر پلیس آمریکا، جوان 27 ساله را وحشیانه کتک زدند+فیلم