مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-22سياسي

بهره برداری از 211 پروژه ویژه هفته دولت در ساری/ میدان بار ساری به زودی منتقل می شود


فرماندار مرکز استان مازندران از بهره برداری 211 پروژه ویژه هفته دولت در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های هفته دولت در مرکز استان، اظهار کرد: زندگی شهید رجایی بهترین شعار برای تبلیغاتش بود، کار و تلاش توجه به همه مردم و پیگیری امور تا حصول نتیجه باید در دستور کار خودمان قرار دهیم.

وی گفت: برای همگرایی هر ماه جلسه ای را یا حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، دو نماینده مجلس و شهردار بزای بررسی وضعیت شهرستان برگزار می شود.

فرماندار ساری تعداد پروژه های عمرانی شهرستان ساری در هفته دولت را 211 مورد اعلام کرد و گفت: این پروژه ها توسط 23 دستگاه اجرایی با اعتباری 557 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده برای بهره برداری 384 واحد مسکن مهر و هفت واحد مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: در حین اجرای این پروژه ها هزار و 51 نفر مشغول کار شدند.

فرماندار مرکز استان مازندران به کلنگ زنی 11 پروژه عمرانی در شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز بای این پروژه ها 323 میلیارد تومان است.

وی تعداد پروژه های رها شده در شهرستان ساری را 400 مورد اعلام کرد و افزود: برخی از این پروژه ها تبدیل به قلک ادارات شده بود که بنا داریم این رویه را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 211 پروژه ویژه هفته دولت در ساری/ میدان بار ساری به زودی منتقل می شود

بهره برداری از 211 پروژه ویژه هفته دولت در ساری/ میدان بار ساری به زودی منتقل می شود