مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-22سياسي

استاندار سمنان: دغدغه ای در تأمین نیروهای کارگری در سمنان نداریم


در حال حاضر، دغدغه ای در بحث تأمین نیروهای کارگری واحدهای صنعتی استان نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، دغدغه ای در بحث تأمین نیروهای کارگری واحدهای صنعتی استان نداریم؛ اما در حوزه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، اقداماتی با برنامه ریزی در دستور کار است.

وی افزود: گردشگری یکی از مؤلفه های تأثیرگذار و زودبازده است که می تواند در بحث ارتقای اقتصادی، ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال نقش به سزایی ایفا کند.

استاندار سمنان ادامه داد: اهمیت دادن به مراکز رشد در بحث تحقق شعار سال امری ضروری است و ضرورت دارد تا برای مساعدت با نخبگان در این حوزه، امکانات موجود در استان به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: فعال کردن تعاونی های روستایی از دیگر مواردی است که باید برای ایجاد ثروت و اشتغال در روستاها و دوری از خوش نشینی، به صورت ویژه در دستور کار باشد و در این مسیر از پتانسیل حوزه دانش بنیان نیز به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

هاشمی تأکید کرد: در تسهیلات تبصره 18 و تسهیلات اقتصادی محل سفر ریاست جمهوری به استان نیز باید به صورت ویژه برای پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان ورود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: دغدغه ای در تأمین نیروهای کارگری در سمنان نداریم

استاندار سمنان: دغدغه ای در تأمین نیروهای کارگری در سمنان نداریم