مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-22اقتصادي

هیچ بیمه نشده ای در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری وجود ندارد


علیرضا اصغرزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه مجلس و دولت پشتوانه به صورت رایگان پرداخت می شود.

 اصغرزاده بیان کرد: بیمه شدگان سه ماهه اول به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند اما بعد از سه ماه تعیین وسع می شوند و افرادی که دارای درآمد بیشتری باشند حدود یک میلیون در طول سال به عنوان حق بیمه به سازمان پرداخت می کنند.

افراد بدون بیمه روی تخت بیمارستان بیمه می شوند وی افزود: افراد می توانند با شماره گیری کد #1666* از وضعیت بیمه خود مطلع شوند و اگر تحت حمایت هیچ بیمه ای نیستند با مدارک به دفاتر بیمه ای مراجعه کنند اما معمولاً برخی مردم تا گرفتار نشوند پیگیر بیمه نمی شوند که اگر این اتفاق نیز بیفتد افراد روی تخت بیمارستان مورد پوشش بیمه قرار می گیرند.

مادر و فرزند هر دو بیمه می شوند   مدیرکل بیمه سلامت استان به پوشش بیمه سلامت در خصوص ناباروری اشاره کرد و اظهار داشت: قبل از این تنها مادران باردار از بیمه استفاده می کردند اما امروزه با طرح بیمه شدن همگانی فرزندان و مادران هر دو از بیمه سلامت بهره مند می شود یعنی مادران تا 2 سالگی فرزندانشان و خود فرزندان نیز تا 5 سالگی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ بیمه نشده ای در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

هیچ بیمه نشده ای در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری وجود ندارد