مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 22:022022-08-21حوادث

کشف جسد مفقود شده در سیل پس از 24 روز


جسد ستار رشیدی از عشایر این منطقه که در سیل اخیر مفقود شده بود در عملیات اصلاح و مرمت سربند و جوی های کشاورزی منطقه جوی سرد بیرگان توسط کارشناسان و مسوولان عملیات لایروبی و مرمت سد و قنات های جهادکشاورزی شهرستان پیدا شد.

- فرماندار شهرستان کوهرنگ: جسد ستار رشیدی از عشایر این منطقه که در سیل اخیر مفقود شده بود در عملیات اصلاح و مرمت سربند و جوی های کشاورزی منطقه جوی سرد بیرگان توسط کارشناسان و مسوولان عملیات لایروبی و مرمت سد و قنات های جهادکشاورزی شهرستان پیدا شد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جسد فرد مفقود شده پس از 24 روز اززمان وقوع سیل در کوهرنگ خبر داد و گفت: جسد عصر روز یکشنبه در منطقه جوی سرد بیرگان شهرستان کوهرنگ پیدا شد.

  شهباز اکبری در گفت و گو با ایرنا افزود: جسد ستار رشیدی از عشایر این منطقه که در سیل اخیر مفقود شده بود در عملیات اصلاح و مرمت سربند و جوی های کشاورزی منطقه جوی سرد بیرگان توسط کارشناسان و مسوولان عملیات لایروبی و مرمت سد و قنات های جهادکشاورزی شهرستان پیدا شد.

  رییس جهادکشاورزی شهرستان کوهرنگ نیز با اشاره به اینکه عملیات اصلاح مرمت و لایروبی سربند و کانال های کشاورزی منطقه جوی سرد بیرگان شهرستان کوهرنگ از 2 روز گذشته آغاز شد، گفت: با تاکید فرزندان و خانواده فرد مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جسد مفقود شده در سیل پس از 24 روز

کشف جسد مفقود شده در سیل پس از 24 روز