مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-21سياسي

دو اتوبوس سیار انتقال خون به خراسان شمالی تخصیص داده شد


مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: در سفر رییس جمهور به استان برای انتقال خون خراسان شمالی دو اتوبوس سیار تخصیص پیدا کرده که امیدواریم با اضافه شدن این اتوبوس ها به مجموعه انتقال خون بتوانیم پاسخگوی نیاز شهرستان های استان نیز باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز هادی نوری، مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به کمبود فضا در ساختمان انتقال خون استان اظهار کرد: ما در همین ساختمان موجود هم با کمبود فضای فیزیکی روبه رو هستیم و این در حالیست که تنها مرکز انتقال خون خراسان شمالی حتی یک متر فضای فیزیکی در مرکز استان ندارد.

وی با بیان اینکه تنها در مرکز استان و شهرستان شیروان مرکز خونگیری ثابت وجود دارد، گفت: در سایر شهرستان های استان مرکز خونگیری ثابت نداریم و با استقرار تیم از مرکز استان تنها در شهرستان اسفراین دو روز در هفته خونگیری انجام می شود.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان، افزود: در این سفر برای انتقال خون خراسان شمالی دو اتوبوس سیار تخصیص پیدا کرده که امیدواریم با اضافه شدن این اتوبوس ها به مجموعه انتقال خون بتوانیم پاسخگوی نیاز شهرستان های استان نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اتوبوس سیار انتقال خون به خراسان شمالی تخصیص داده شد

دو اتوبوس سیار انتقال خون به خراسان شمالی تخصیص داده شد