مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 19:522022-08-21اقتصادي

26 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری دز یادآور واکسن تزریق کرده اند


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شروع تزریق دز یادآور واکسن کرونا تاکنون قریب به 26 هزار نفر در استان دز یادآور واکسن را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی گفت: از ابتدای شروع تزریق دز یادآور واکسن کرونا تاکنون قریب به 26 هزار نفر در استان دز یادآور واکسن را دریافت کرده اند.

  رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در هفته جاری نسبت به هفته قبل تعداد شهرهای قرمز در سطح کشور افزایش داشته است که خوشبختانه این آمار در استان ما با کاهش شهرهای قرمز همراه بوده و 4 شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و 770 مورد فوتی کرونایی در استان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: اکثر این فوتی ها مربوط به ابتدای شیوع تا پیک ششم کرونا و قبل از واکسیناسیون سراسری بودند.

رییس مرکز بهداشت استان با اشاره به واکسیناسیون وسیع در دولت سیزدهم و کاهش چشمگیر آمار فوتی ها و رسیدن این رقم به حدود 110 مورد مرگ خاطرنشان کرد: در پیک ششم کرونا حدود 76 مورد مرگ که 33 مورد آن واکسن نزده و در پیک هفتم تاکنون 10 مورد مرگ که حدود 40 درصد این تعداد واکسن دریافت نکرده و مابقی با میانگین سنی 85 سال به بالا و دارای بیماری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری دز یادآور واکسن تزریق کرده اند

26 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری دز یادآور واکسن تزریق کرده اند