مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-21اجتماعي

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی در جشنواره های ملی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان و فرهنگیان استان چهار رتبه یازدهمین جشنواره های نوجوانان سالم و یاریگران زندگی کشور را به ارمغان آوردند.

- سیدعلیرضا موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در بخش های خلاقیت های دانش آموزی و ابتکارات مدرسه ای و جشنواره یاریگران زندگی در بخش فرهنگیان در تابستان امسال بسته شد.

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در محور و موضوعاتی نظیر ترویج شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار های پرخطر، و بهداشت روان با رویکرد دینی و اسلامی به رقابت پرداختند.

  مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش خلاقیت های دانش آموزی یازدهمین جشنواره نوجوانان سالم کشور ساجده سخنی از شهرستان بیرجند در رشته نقاشی آبرنگ  بر سکوی نخست ایستاد و صالح حسینی از شهرستان بشرویه نیز مقام سوم فیلم کوتاه داستانی این جشنواره را به دست آورد.

موسوی نژاد یادآور شد: مهدی جلالی در بخش پروژه های ابتکارات مدرسه ای این جشنواره رتبه سوم را کسب کرد و  ملیحه کوثری مقدم نیز مقام سوم رشته برنامه عمل سالانه بخش فرهنگیان کشور را به دست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی در جشنواره های ملی

درخشش دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی در جشنواره های ملی