مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-21اقتصادي

10 درصد بودجه هیأت های بومی محلی به استان ها اختصاص می یابد


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با بیان اینکه 2 میلیارد و 900 میلیون تومان واریزی 1401 دولت به فدراسیون بوده است، گفت: 10 درصد این مبلغ باید بین هیات های 32 استان تقسیم می شد که بسیار پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدتقی امیری خراسانی، رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در مجمع ورزش های همگانی استان زنجان با بیان اینکه 2 میلیارد و 900 میلیون تومان واریزی 1401 دولت به فدراسیون بوده است، اظهار کرد: 10 درصد این مبلغ باید بین هیات های 32 استان تقسیم می شد که بسیار پایین است.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افزود: این حمایت ها در سال آینده حداقل 10 برابر خواهد شد و امیدواریم اتفاقات سازی فعالیت ها و جذب های انجام شده اظهار داشت: همه موارد مربوط به جذب هایی که از خیرین، خودیاری ها،  دهیاری ها و هزینه کردهای هیات وجود دارد باید مکتوب و مستند ثبت شده ارائه شود تا زمینه حمایت های بیشتر فراهم شود.

وی در پایان با بیان اینکه فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی یکی از اعضای ستاد ملی جام پرچم است که هماهنگ کننده و متولی اجراست و تصمیم گیر اصلی نیست از رایزنی ها با بانک صادرات برای حمایت مالی برای لباس های جام پرچم خبر داد و ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح هایی مثل جام پرچم با هیاهو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد بودجه هیأت های بومی محلی به استان ها اختصاص می یابد

10 درصد بودجه هیأت های بومی محلی به استان ها اختصاص می یابد