مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 16:472022-08-21اقتصادي

مونسون به کشاورزان بوشهری 800 میلیارد تومان خسارت زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رضایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی های تابستانه سامانه مونسون در استان بوشهر خسارت ها و زیان هایی دربرداشت که پس از فروکش کردن سامانه، گروه های ارزیابی جهاد کشاورزی زیان ها را تعیین کردند که در برآورد اولیه، خسارت 416 میلیارد تومان اعلام شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکهه بخش کشاورزی شهرستان های دشتستان، تنگستان، دشتی و دیر بیشترین آسیب ها وارد شده بود، افزود: نخیلات، کنجد و گوجه فرنگی بیشترین خسارت ها را دیدند و به دیگر محصولات کشاورزی استان هم خساراتی وارد شد.

وی تصریح کرد: پس از پایش های دوباره، ریزش و ترشیدگی محصولات کشاورزی به ویژه بخش خرما نیز مورد ارزیابی قرار گرفت تا میزان دقیق و کامل خسارت ها روشن شود.

رضایی گفت: هفته گذشته جمع بندی نهایی زیان های مونسون به بخش کشاورزی استان انجام شد که روشن شد بیش از 800 میلیارد تومان به زیرساخت های بخش کشاورزی استان بوشهر خسارت وارد شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان داشت: این برآورد خسارت به استانداری، وزارت کشاورزی و نشستی با این موضوع برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسون به کشاورزان بوشهری 800 میلیارد تومان خسارت زد

مونسون به کشاورزان بوشهری 800 میلیارد تومان خسارت زد