مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-21حوادث

دستگیری متهمان گروگان گیری در مازندران


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، رابط اصلی و شخصی که در نقل و انتقال وجه دیجیتال فعالیت داشته را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

- رییس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری 4 متهم به آدم ربایی و رهایی گروگان در شهرستان قائمشهر در عملیات ضربتی پلیس در محور هراز خبر داد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری پلیس، علی قیصری با اعلام خبر فوق گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان قائمشهر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

  وی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، ربایندگان در ارتباطات تلفنی با خانواده گروگان، تقاضای مبالغ هنگفتی وجه نقد در قالب رمز ارز از خانواده دارند.

  رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، رابط اصلی و شخصی که در نقل و انتقال وجه دیجیتال فعالیت داشته را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

  قیصری با بیان اینکه ربایندگان که خود را در تور عملیاتی پلیس آگاهی استان گرفتار دیدند پس از رهایی گروگان با یک دستگاه خودرو قصد فرار و خروج از استان و کشور را داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان گروگان گیری در مازندران

دستگیری متهمان گروگان گیری در مازندران