مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-21سياسي

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از مکر هرمزگان در خصوص عدم استقرار برخی از مدیران و خانواده هایشان در استان هرمزگان گفت: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت هرمزگان حذف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم استان هرمزگان برکناری مدیران پروازی است و در خصوص عدم استفاده از مدیران پروازی در خواست های زیادی از ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان هرمزگان مطالبه شده است.

وی افزود: یکی از مطالبه هایی که در ماه های اخیر از ستاد امربه معروف و نهی از منکر در خواست شده است، عدم به کارگیری مدیران پروازی و اولویت دهی به نیرو های بومی می باشد، زیرا مدیران پروازی که هیچ گونه تعلق خاطری به این استان ندارند و باعث بروز مشکلاتی برای مردم به ویژه جوانان شده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: مدیران باید ملزم شوند به طور تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

کریمی ادامه داد: هیچ دلیلی برای حضور نداشتن مدیران در استان وجود ندارد، جای این سوال است که این مدیران در تهران چه می کنند و چرا به وظایف خود نسبت به استان هرمزگان توجهی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد

مدیر پروازی در هیچ بخشی از هرمزگان نباید وجود داشته باشد