مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:572022-08-21سياسي

تلاش می کنیم همه مساجد استان اصفهان تا پایان سال بیمه شوند


مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: نیاز است مساجد بیمه باشند تا از آسیب های احتمالی حفظ شوند و امیدواریم تا پایان سال تمام مساجد در این طرح شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده، مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته جهانی مسجد اظهار داشت: امام(ره) بیان کردند انقلاب ما از مساجد آغاز شد و نیاز است در مساجد تداوم پیدا کند، مسجد همه چیز ما است و لازم است تمام امور رشد دهنده در آن اجرایی شود.

  وی افزود: مسجد در اسلام به حدی ارزش دارد که پیامبر(ص) فرمودند دو رکعت نماز در مسجد قبا به منزله چند حج عمره است و شاهد بودیم که اولین اقدام پیامبر(ص) پس از ورود به مدینه ساخت مسجد بود.

  مسجد محدود به نماز نمی شود کوچک زاده عنوان کرد: اسلام بدون مسجد پیشرفتی ندارد زیرا در مسجد مهم ترین فریضه دینی یعنی نماز اقامه می شود اما مسجد محدود به نماز نمی شود و در کنار آن امور عام المنفعه نیز انجام می شود.

  مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان  یادآور شد: مسجد مربوط به قشری خاص نیست بلکه برای تمام اقشار، از هم تشکیل می شود تا مادران نگرانی برای فرزندان شان نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم همه مساجد استان اصفهان تا پایان سال بیمه شوند

تلاش می کنیم همه مساجد استان اصفهان تا پایان سال بیمه شوند