مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-21اقتصادي

افتتاح 5 پروژه جهاد کشاورزی در محمودآباد


در هفته دولت امسال افتتاح و بهره برداری و کلنگ زنی 5 پروژه بخش کشاورزی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، محمد هادی زاده مدیر جهادکشاورزی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، 5 پروژه خدماتی، زیربنایی و تولیدی کشاورزی در مجموع با اعتباری بالغ بر 114 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد افتتاح و به بهره برداری و کلنگ زنی می رسد.

 وی افزود: پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت شامل یک پروژه تولید گل و گیاه زینتی در روستای اسکنده به مبلغ 50 میلیارد ریال، افتتاح یک کارخانه بسته بندی برنج، غلات و حبوبات در روستای سوراخ مازو به مبلغ 45 میلیارد ریال است.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد در پایان گفت: یک پروژه شن ریزی جاده دسترسی به مزارع در 7 روستا به مبلغ 5/4 میلیارد ریال و نیز کلنگ زنی دو پروژه عمرانی مرمت و لایروبی آبندان روستای بیشه کلا با مبلغی بالغ بر 5/12 میلیارد ریال و پروژه احداث سردهنه آب زراعی روستای تلیکسر     بااعتباری بالغ بر 2/2 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/86038/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 پروژه جهاد کشاورزی در محمودآباد

افتتاح 5 پروژه جهاد کشاورزی در محمودآباد