مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-21اقتصادي

زمان آغاز ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن اعلام شد


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن با تامین زمین های جدید خبر داد و گفت: ثبت نام یک میلیون و 500 هزار متقاضی دارای شرایط چهارگانه در طرح نهضت ملی مسکن قطعی شد و خبر خوب اینکه با تامین زمین امکان ثبت نام مجدد در هفته .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمود محمودزاده در آستانه یکسالگی دولت در گزارشی به ارائه آماری از عملکرد ساخت نهضت ملی پرداخت و گفت: افزایش ساخت و ساز توسط بخش خصوصی یکی از راهبردهای جهش تولید مسکن بود که بتوانیم آمار را از صدور ساخت 300 تا 350 هزار واحد پروانه ساختمانی در سال های اخیر ارتقا دهیم.

وی افزود: در همین مورد به ارائه طراحی برای افزایش سهم بخش خصوصی در تسهیلات ساخت مطابق سقف طرح های حمایتی پرداختیم که اگر ساخت و ساز صنعتی باشد 20 درصد به مبلغ تسهیلات افزوده می شود.

محمودزاده اضافه کرد: نتیجه این سیاست آن است که اکنون بیش از 335 هزار متقاضی خودمالکی در پنج ماهه نخست سال برای تولید مسکن ثبت نام کردند که نشان میدهد درخواست تولید مسکن در سال 1401 رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی گفت: سازندگان می توانند تمام مراحل درخواست را بدون مراجعه حضوری انجام دهند که با این سیاست از امضای طلایی خودداری شده است و متقاضی با مراجعه به سامانه و انتخاب شعبه بانکی اقدام به دریافت تسهیلات ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن اعلام شد

زمان آغاز ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن اعلام شد