مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-21اقتصادي

تذکرات نمایندگان مجلس/ از لزوم پرداخت عادلانه خسارات سیل تا تجهیز مدارس


نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکرات شفاهی خود از لزوم پرداخت عادلانه خسارات سیل و تجهیز مدارس خیر ساز گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (30 مرداد) به بیان تذکرات شفاهی خود پرداختند که در ادامه به مهمترین عناوین آن اشاره شده است.

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد و رییس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت مطالبات گندم کاران گفت: 40 روز است که گندم کاران محصولات خود را تحویل داده اند اما هنوز هزینه عادلانه باشد تا منجر به نارضایتی مردم و نمایندگان نشود.

صالحی در تذکر دیگری خطاب به وزیر صمت درباره عرضه کم خودرو در بازار بورس کالا اظهار داشت: این موضوع باعث افزایش قیمت خودرو از 800 تا 900 میلیون تومان به یک میلیارد و 100 تا یک میلیارد و  میلیون تومان در بازار بورس کالا شده که پول آن به جیب خودروسازان و ضرر آن برای مردم خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صمت و سرپرست وزارت تعاون درباره شرکت  دخانیات خاطرنشان کرد: بدهی سنگین دخانیات به امور مالیاتی، بیمه و تأمین کنندگان توتون و تنباکو باعث مشکلات بسیاری شده که اگر رسیدگی نشود تبعات آن دامنگیر کارمندان و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات نمایندگان مجلس/ از لزوم پرداخت عادلانه خسارات سیل تا تجهیز مدارس

تذکرات نمایندگان مجلس/ از لزوم پرداخت عادلانه خسارات سیل تا تجهیز مدارس