مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-21سياسي

دغدغه قابل تقدیر معاون سیاسی استاندار اصفهان برای حفظ شأن خبرنگاران زن


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در برخی جلسات خبرنگاران آقا و خانم دعوت می شوند اما بعضا کرامت و شأن آن ها رعایت نمی شود و لازم است در جلسات حتما مکانی متناسب با شان خبرنگاران به ویژه خانم ها در نظر گرفته شود تا همکاران خبرنگار بدون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان صبح امروز در چهلمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه دولت ها باید طبق ویژگی های دولت تراز انقلاب اسلامی سنجیده شوند،گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا  به این دولت نمره بدهیم و بررسی کنیم چه تعدادی از شاخصه هایی که در طراز دولت انقلاب اسلامی است در این دولت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: اگر ما می گوییم که دولت باید مردمی باشد این مردمی بودن ابعاد مختلفی دارد و یکی از آن ها حضور در بین مردم، تکریم آن ها و مشارکت دادن مردم در تصمیمات است و یا اگر مردم مشکلی داشتند در کنارشان باشیم، این ها برخی از شاخص هایی است که می توان عملکرد دولت را در حوزه نرم مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

جان نثاری با بیان اینکه سرنوشت مذاکرات دست کسانی نیست که نگران باشیم خطوط قرمز را نادیده بگیرند، گفت: اما قبلا نگران بودیم هیأت مذاکره کننده وادادگی پیدا نکند و یا نگران اعضای تیم بودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه قابل تقدیر معاون سیاسی استاندار اصفهان برای حفظ شأن خبرنگاران زن

دغدغه قابل تقدیر معاون سیاسی استاندار اصفهان برای حفظ شأن خبرنگاران زن