مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-21بين الملل

سوریه خط قرمز برای محور مقاومت است / سیاست اردوغان منافقانه است


مرتضی حسین، خبرنگار معروف میدانی و مدیر العالم در سوریه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که آیا حمله ترکیه به شمال سوریه جدی است یا خیر؟ گفت: - مدیر خبرگزاری العالم در سوریه گفت: اردوغان بیشتر به دنبال سیاست های آمریکا و ناتو بوده است و سعی می کند از طرفی هم با روسیه و ایران رابطه خوبی داشته باشد، بنابراین سیاست اردوغان منافقانه است و دنبال منافع اقتصادی و سیاسی خود در غرب آسیا است.

مرتضی حسین، خبرنگار معروف میدانی و مدیر العالم در سوریه در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که آیا حمله ترکیه به شمال سوریه جدی است یا خیر؟ گفت: من اعتقاد دارم که ترکیه در این زمان یک عملیات همه جانبه علیه کرد ها در شمال سوریه انجام نخواهد داد.

ترکیه ترس دارد که عملیات علیه کرد ها که تحت حمایت آمریکا هستند به یک جنگ قومی بین ترک ها و کرد ها منجر شود که آمریکا هم از کرد ها حمایت کند .

وی با بیان اینکه ترکیه سعی می کنند که مجموع قوات کردی را با ایجاد یک جنگ تمام عیار به عقب براندند، اما اکنون نمی تواند، عنوان کرد: گروه های کردی که در عفرین حضور دارند هم از ترس ترکیه از ارتش سوریه کمک خواستند .

مرتضی حسین با تأکید بر اینکه بعد از نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه که در تهران برگزار شد بنا بر این شد که موضوع شمال سوریه از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه خط قرمز برای محور مقاومت است / سیاست اردوغان منافقانه است

سوریه خط قرمز برای محور مقاومت است / سیاست اردوغان منافقانه است