مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-21سياسي

پرداخت محکومیت 270میلیونی یک محکوم مالی به عشق حسین(ع)


 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ صلح و سازش، دستگاه قضایی با همکاری ستاد ملی صبر در ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقدام به برگزاری پویش به عشق حسین (ع) میبخشم نمود.

وی افزود: در راستای پویش به عشق حسین(ع) می بخشم و به حرمت ماه محرم، مبلغ 270 میلیون تومان بدهی یک محکوم مالی که در زندان شهرستان دلیجان به سر می برد، توسط یک خانم خیر از اهالی شهر نراق و همچنین یک مرکز خیریه پرداخت شد تا با فراهم شدن امکان آزادی این فرد، وی از بند رهایی یابد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: در همین ارتباط دو نفر دیگر از محکومین مالی زندان شهرستان دلیجان اخیراً با کمک های مادی خیرین گرامی آزاد شدند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال 1401 تعداد 135 نفر از محکومین مالی و جرایم غیرعمد تاکنون با کمک خیرین در استان مرکزی آزاد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 9 درصدی را نشان می دهد.

موسوی گفت: خوشبختانه با تبلیغاتی که صورت گرفت و اشاعه فرهنگ صلح و سازش در استان مرکزی در همین مدت، مبلغ 5 میلیارد و 250 میلیون تومان کمک های مردمی به منظور آزادسازی زندانیان و محکومین مالی و جرایم غیرعمد اهدا شده است که در این زمینه هم نسبت به مدت مشابه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت محکومیت 270میلیونی یک محکوم مالی به عشق حسین(ع)

پرداخت محکومیت 270میلیونی یک محکوم مالی به عشق حسین(ع)