مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:322022-08-21اقتصادي

کمبود ناوگان حمل و نقل عامل اختلال در رسیدن بنزین به جایگاه های سوخت میناب است


کمبود ناوگان حمل و نقل عامل اختلال در رسیدن بنزین به جایگاه های سوخت میناب است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور امروز در گفت وگویی رسانه ای درباره نبود بنزین در برخی از جایگاههای شهرستان میناب اظهار کرد:پمپ بنزین های شهر مرتب بنزین خریداری می کنند اما گاهی در ارسال بنزین اختلال ایجاد می شود که ناشی از کمبود ناوگان حمل و نقل سوخت است.

وی افزود: کمبود ناوگان حمل و نقل موجب می شود بنزین با تاخیر به جایگاه های سوخت برسید و زمینه ساز نارضایتی شهروندان شود.

به گفته فرماندار ویژه میناب، امیدواریم با ورود تعداد بیشتری از فعالان بخش خصوصی به این زمینه، مساله تاخیر در رسیدن بنزین به جایگاه های سوخت شهرستان میناب حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صف های شلوغ پمپ بنزین ها در هرمزگان بدلیل خرابی برخی از نازل های سوخت نیز بارها از سوی مردم به خبرگزاری فارس منتقل شده که گاه برای یک بار سوخت گیری خودرو باید تا نیم ساعت نیز معطل شد و جایگاهداران، خرابی نازل هایشان را دلیل عدم خدمات دهی اعلام می کنند.

عرضه گازوییل به کامیونداران نیز در هرمزگان حکایت خود را دارد به طوری که برخی از رانندگان کامیون می گویند برای یک بار سوخت گیری در هرمزگان بیش از 5 تا 8 ساعت معطل می شوند و همین مسأله سبب شده تا کامیون ها به سختی انتقال بار از بندرعباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود ناوگان حمل و نقل عامل اختلال در رسیدن بنزین به جایگاه های سوخت میناب است

کمبود ناوگان حمل و نقل عامل اختلال در رسیدن بنزین به جایگاه های سوخت میناب است