مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-21بين الملل

ناسا مطالعه روی یوفوها را آغاز می کند


این افراد شامل برخی از دانشمندان برجسته جهان، کارشناسان داده، متخصصان هوش مصنوعی و کارشناسان ایمنی هوافضا می شوند که به ما خواهند گفت چگونه تمرکز کامل علم و داده ها را در مورد یوفوها اعمال کنیم.

- ناسا به شکل رسمی اعلام کرده است که انجام مطالعات روی یوفوها اولویت بالایی برای این سازمان دارد و اکنون یک مطالعه علمی بسیار دقیق را در مورد وجود یوفوها آغاز خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و نقل از آی ای، ناسا در ماه ژوئن اعلام کرد که تحقیقات علمی را در مورد یوفوها که در زبان عامه به بشقاب پرنده مشهور شده اند و در زبان علم به عنوان اشیای پرنده ناشناس یا پدیده های هوایی ناشناس (UAP) شناخته می شوند، آغاز خواهد کرد.

به گفته مقامات ناسا در آن زمان، اهداف اولیه این مطالعه، شناسایی و توصیف داده های موجود در مورد یوفوها، ترسیم بهترین روش ها برای جمع آوری مشاهدات در آینده و تصمیم گیری در مورد این است که ناسا چگونه می تواند از چنین داده هایی برای پیشبرد درک ما از این پدیده های گیج کننده آسمانی استفاده کند.

دیوید اسپرگل اخترفیزیکدان مسئول این مطالعه خواهد بود.

او رییس بنیاد سایمونز در شهر نیویورک است.

پیش بینی می شود که این مطالعه از پاییز امسال شروع شود و کمی بیش از 100 هزار دلار هزینه داشته باشد و تقریباً 9 ماه به طول بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناسا مطالعه روی یوفوها را آغاز می کند

ناسا مطالعه روی یوفوها را آغاز می کند