مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-21پزشكي

کاهش 17 درصدی بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی 17 درصد کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در خراسان رضوی 17 درصد کاهش یافت.

محمد پهلوان کاشی رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن بیان این خبر گفت: هم اکنون 410 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 301 نفر است.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته 92 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند، اظهار کرد: 69 نفر از این تعداد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند کاهشی تعداد بیماران بستری و سرپایی تثبیت نشده و لازم است عموم مردم به رعایت دستور های بهداشتی توجه لازم داشته باشند.

پهلوان کاشی با بیان اینکه هم اکنون 106 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: بر اساس بررسی های انجام شده افرادی که واکسن دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون کامل ندارند، بیشترین حجم بیماران را در این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 17 درصدی بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی

کاهش 17 درصدی بیماران بستری کرونایی در خراسان رضوی