موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-21حوادث

افزایش جمعیت سگ های ولگرد در بردسیر/کودکان بیشترین قربانیان حمله این حیوانات


تراژدی تلخ حمله سگ های ولگرد به کودکان بارها در کشور تکرار شده است و شهروندان بردسیری نیز از افزایش جمعیت این حیوانات رنج می برند، که می طلبد نسبت به اصلاح قانون ساماندهی سگ های ولگرد اقدام عاجل صورت گیرد.

- خبرگزاری فارس_کرمان/بردسیر: از صبح زود چند سگ بلاصاحب را می دیدم که از این طرف خیابان به آن طرف خیابان می روند و چندبار ممکن بود تصادفی هم رخ دهد، ناگهان حوالی ظهر پسربچه ای حدودا 5 ساله را دیدم در حالی می دوید و جیغ می کشید، چند سگ هم به دنبال این پسربچه می دویدند، که اگر از دستشان فرار نمی کرد و مردم به او کمک نمی کردند معلوم نبود چه اتفاقی برایش رخ دهد.

این روایت از  زبان خانمی است که در همان حوالی در یک مغازه کار می کند.

 ماجرا در شلوغ ترین مکان بلوار ولیعصر(عج) بردسیر، بلواری که آن طرفش بانک کشاورزی است و ساعات اداری شلوغ ترین رفت و آمدها را دارد، رخ داده است.

یکی ازشهروندان از حمله سگ ها به سمت موتورش گفت و عده ای هم ابراز نگرانی کردند که دیگر لحظه ای نمی توانند فرزندانشان را تنها بگذارند چون هرلحظه امکان حمله این سگ ها وجود دارد.

خانمی هم در گفت وگو با فارس گفت: از خانه بیرون آمدم و با گله ای سگ مواجه شدم، خواستیم به خانه برگردم که فرزندم زمین خورد و دست و پایش زخمی شد، شب ها از سر وصدای این سگ ها  خواب نداریم، شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جمعیت سگ های ولگرد در بردسیر/کودکان بیشترین قربانیان حمله این حیوانات

افزایش جمعیت سگ های ولگرد در بردسیر/کودکان بیشترین قربانیان حمله این حیوانات