مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-21سياسي

36 پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: 36 پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان است که مجموعا 99 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: 36 پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان است که مجموعا 99 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی گفت: در هفته دولت گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای گلی ، شهرک روستای قره نوده و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود 600 نفر افتتاح می شود و همچنین در گازرسانی به مناطق الحاق به طرح روستای بچه دره حدود 270 نفر از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه به گازرسانی به واحدهای صنعتی اشاره کرد و افزود: در هفته دولت 25 واحد صنعتی از گاز برخوردار می شوند که از این تعداد 11 صنعت در شهرستان بجنورد، اسفراین با 5 صنعت، شیروان با 4 صنعت، گرمه با 2 صنعت، فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با 1 صنعت؛ از نعمت گاز برخوردار خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

36 پروژه گازرسانی در هفته دولت در خراسان شمالی به بهره برداری می رسد