مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-21حوادث

در پی مشکلات فراوان در وضعیت برق لنده؛ اعزام تیم های تخصصی صنعت برق به لنده


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم های تخصصی صنعت برق در استان کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی شبکه های توزیع نیروی برق به شهرستان لنده عازم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باسوج، بدلیل وقوع عملیاتی و اتفاقاتی، شبکه های توزیع نیروی برق در کمترین زمان ممکن از نعمت برق پایدار برخوردار شدند.

طول شبکه های برقرسانی از یستگاه سَرپَری دهدشت تا شهر لنده مرکز شهرستان لنده بیش از 35 کیلومتر بوده که تمامی طول این شبکه، هوایی و در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه ای چون سیلاب، طوفان و بادهای شدید، بطورحتم این شبکه ها با قطعی های برق مواجه خواهند شد.

جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در همان ساعات اولیه وقوع سیلاب و معیوب شدن ترانس T3 در ایستگاه سَرپَری دهدشت، اظهارداشت: وقوع سیلاب خسارات سنگینی به برخی از تجهیزات این ایستگاه فوق توزیع زده اما تلاش تیم های اعزامی از اهواز و سایر نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بر تامین برق پایدار مشترکین برق در شهرستان لنده، سه بخش قلعه رییسی، سوق ، دیشموک، بخشی از شهر دهدشت و روستاهای اقماری این مناطق است.

وی با تاکیدبراینکه سیلاب خسارات فراوانی به شبکه های توزیع نیروی برق استان نیز وارد کرده و هم اکنون اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پی مشکلات فراوان در وضعیت برق لنده؛ اعزام تیم های تخصصی صنعت برق به لنده

در پی مشکلات فراوان در وضعیت برق لنده؛ اعزام تیم های تخصصی صنعت برق به لنده