مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-21حوادث

کشف 3 کوزه سفالی دوران باستان از قاچاقچیان عتیقه در فلاورجان


فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری 3 قاچاقچی عتیقه در عملیات مأموران این فرماندهی و کشف 3 قطعه کوزه سفالی با قدمت تاریخی از مخفیگاه متهمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، مرتضی هادیان فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت 3 نفر در زمینه حفاری غیرمجاز و قاچاق اشیای عتیقه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های علمی، مخفیگاه قاچاقچیان عتیقه را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی وارد محل شده و مشاهده کردند که 3 نفر با استفاده از بیل و کلنگ و هیلتی در حال حفاری چاه هستند.

هادیات بیان کرد: در این عملیات مأموران تعداد یک عدد کوزه سالم و 2 عدد کوزه شکسته که به گفته کارشناسان میراث فرهنگی دارای قدمت تاریخی و مربوط به دوران باستان هستند را از قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با بیان اینکه اشیای تاریخی به اداره میراث فرهنگی شهرستان انتقال یافتند، خاطرنشان کرد: در این رابطه هر 3 قاچاقچی عتیقه دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 کوزه سفالی دوران باستان از قاچاقچیان عتیقه در فلاورجان

کشف 3 کوزه سفالی دوران باستان از قاچاقچیان عتیقه در فلاورجان