مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-21سياسي

واکنش مطهری به عدم نیاز به تصویب برجام در مجلس


برای اینکه انگیزه ای برای حمله به دولت و مذاکره کنندگانش وجود ندارد، زمانی تصویب در مجلس لازم بود که می خواستیم رقیب سیاسی را بکوبیم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی مطهری در روزنامه اعتماد نوشت: در سال 94 زمانی که برجام در آستانه امضا شدن بود، از داخل و بیرون مجلس فشار وارد می شد که باید در مجلس تصویب شود.

می گفتیم این یک توافق اقدام مشترک میان دولت ایران و دولت های 1+5 است، نیازی به تصویب مجلس ندارد، هیچ یک از کشورهای مقابل هم به مجلس خود نبرده اند.

اما چون قرار بر کوبیدن و آزار دولت قبل و مذاکره کنندگان آن بود، در نهایت دستور رسید که مجلس هم بررسی و تصویب کند.

لذا متن توافق را به مجلس آوردند و کمیسیون ویژه تشکیل دادند و صدا و سیما حدود یک ماه جلسات این کمیسیون را که توام با حمله و توهین به دولت و وزیر خارجه بود به طور مستقیم پخش می کرد.

این در حالی است که مجلس فقط باید می گفت آری یا نه و جلسات متعدد غیرعلنی با حضور مذاکره کنندگان و کارشناسان برای آن کافی بود، همان طور که بیست دقیقه هم برای تصویب یا رد آن کافی بلکه زیاد بود.

جالب این است که امروز که دوباره در آستانه امضای برجام با اضافاتی هستیم، دیگر درخواستی برای تصویب آن در مجلس نیست، بلکه نماینده و غیرنماینده می گوید نیاز به تصویب در مجلس ندارد، همه برای اینکه انگیزه ای برای حمله به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مطهری به عدم نیاز به تصویب برجام در مجلس

واکنش مطهری به عدم نیاز به تصویب برجام در مجلس