مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 07:472022-08-21اقتصادي

توسعه تعاونی های روستایی ضروری است


مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: وسعه تعاونی های روستایی در مناطق مورد هدف بنیاد علوی ضروری است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان جمشید امیدی شب گذشته در جلسه شرکت تعاونی دلیجان اظهار کرد:تفاهم نامه همکاری مشترک بین معاون تعاون روستایی در تعاونی های سنتی کنار یکدیگر چرخه ای را تشکیل می دادند و بعنوان مثال در تهیه فرآورده های لبنی با یکدیگر همکاری می کردند و بر این اساس نیاز افراد یک روستا را برطرف می کردند .

وی با اشاره به رفع نیازهای اقتصادی، مالی و رفاهی از سوی شرکت های تعاونی و ضرورت حمایت منابع از آنها،اظهار داشت: بر حسب قانون؛ تعاونی ها به دو دسته ی تولیدی و توزیعی تقسیم می شوند .

وی با بیان اینکه برخی شرکت های تعاونی نیاز تولید کننده را برطرف می کنند و نوع کار و فعالیت آنها تولیدی یا توزیع می باشد.

مدیر کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد:برای شکل گیری یک شرکت تعاونی باید ابتدا نوع فعالیت آن مشخص شود؛سپس از بین اعضایی که قرار است کنار هم قرار گیرند تا شرکت تعاونی شکل گیرد؛سه نفر به عنوان هیئت موسس انتخاب شود.

امیدی گفت:امور مربوط به شرکت های تعاونی توسط نماینده هیئت موسس بصورت رسمی مورد پیگیری قرار می گیرد ضمن اینکه در حال حاضر کارها از طریق سامانه هوشمندِ بخش تعاون انجام می شود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تعاونی های روستایی ضروری است

توسعه تعاونی های روستایی ضروری است