مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 22:572022-08-20حوادث

شلیک در خلاف جهت!


عاملان قتل دلخراش پاکبان مشهدی، هنگام بازسازی صحنه جنایت مدعی شدند که او ناخواسته در میان رگبار گلوله ها به قتل رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کنند.

به همین دلیل دو طرف خیابان کشمیری 62 در شهرک مهرگان با نوار ورود به صحنه جرم ممنوع بسته شد و محیط مذکور به قرق نیروهای انتظامی درآمد.

طولی نکشید که دو متهم اصلی پرونده در حالی از خودروهای پلیس خارج شدند که دو سلاح کلت و کلاشینکف (خالی از گلوله) در اختیار آن ها قرار گرفت.

هنگامی که مقدمات بازسازی صحنه جنایت از سوی کارآگاهان اداره جنایی فراهم شد، متهمان با اشاره قاضی دکتر صادق صفری مقابل دوربین قوه قضاییه ایستادند تا به صورت عملی و عینی صحنه جنایت را به تصویر بکشند.

پس از تفهیم اتهام ارتکاب قتل عمدی از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و تاکید بر این که متهمان مواظب اظهارات خود باشند و حقیقت ماجرا را بیان کنند، البته (هادی ص) (یکی از متهمان) در حضور مقام قضایی گفت: اختلاف ما بر سر یک ملک بود که از مدتی قبل با هم درگیری داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک در خلاف جهت!

شلیک در خلاف جهت!