مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 20:172022-08-20سياسي

فرد مطالبه گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در دیدار صمیمانه با معاون هماهنگ کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله(عج) و دبیران مجامع مطالبه گری استان هرمزگان گفت: - امام جمعه قشم گفت: گروه های تخصصی مطالبه گری در شهرستان ها در رفع مشکلات راهگشا خواهند بود و یک فرد مطالبه گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در دیدار صمیمانه با معاون هماهنگ کننده اطلاعات مردمی قرارگاه بقیه الله(عج) و دبیران مجامع مطالبه گری استان هرمزگان گفت: در روایات و کتب دینی چیزی به عنوان نقد نداریم بلکه خیرخواهی است و جامعه باید پذیرایی خیرخواهی باشد.

امام جمعه قشم اظهارداشت: گروه های تخصصی مطالبه گری در شهرستان ها در رفع مشکلات راهگشا خواهند بود و یک فرد مطالبه گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد.

حجت الاسلام حاجبی با تاکید بر اینکه حل مشکل مردم موجب تقویت نظام خواهد شد تصریح کرد: نباید مردم را در فضای مجازی ناامید کنیم و برای مطالبه گری نباید خط قرمز تعریف شود، اما اخلاق مداری مورد توجه قرارداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد مطالبه گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد

فرد مطالبه گر باید به دنبال رفع مشکلات مردم و تقویت نظام باشد