مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 19:572022-08-20سياسي

جشنواره مقداد در قم برگزار شد


مدیران برتر محلات استان قم در جشنواره مقداد با حضور رییس سازمان بسیج محلات کشور و فرمانده سپاه استان قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، جشنواره معرفی و تجلیل از مدیر محله های برتر استان قم با عنوان مقداد ( محلات قم در امتداد دادگری) روز پنج شنبه 27 مرداد ماه در سالن همایش های ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این جلسه پیرامون پیشینه فعالیت های محله محوری و اقدامات استان قم در طرح فراگیر بسیج با نگاه ویژه به گام های رسیدن به محله اسلامی و سازماندهی و پشتیبانی های قرارگاه نوزده دی و تأکید در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه جشنواره مقداد، از اطلس مسائل و آسیب های استان قم که توسط قرارگاه محله محوری استان با اقدامات کارشناسی و نظر نخبگانی طی مدت هشت ماه تهیه شده بود رونمایی شد.

بنا به تدبیر فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، دبیر قرارگاه نوزده دی و رییس قرارگاه محله محوری استان، نشان افتخار مقداد طراحی شد تا از این پس نشان افتخار فعالیت های محله محوری استان باشد و با نظر کمیسیون های تخصصی قرارگاه به افراد اثرگذار ، همراه و موفق در فعالیت های محله محوری اهدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مقداد در قم برگزار شد

جشنواره مقداد در قم برگزار شد