مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-20سياسي

آزادی 7 هزار زندانی غیرعمد در یک دهه گذشته در اصفهان


مدیر ستاد دیه استان اصفهان از آزادی 7 هزار و 45 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران نوعدوست اصفهانی در ده سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه اصفهان، اسداله گرجی زاده، مدیر ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به آزادی 7 هزار و 45 زندانی جرایم غیرعمد به همت خیران نوعدوست اصفهانی در ده سال گذشته اظهار داشت: به غیر از 350 زندانی جرایم غیرعمدی که از ابتدای سال جاری در قالب برگزاری جشن های گلریزان ماه رمضان و برپایی پویش های مردمی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از بند رهایی یافته اند، از فروردین سال 90  تا آخرین ماه قرن پیش 7 هزار و 45 محکوم مالی و بدهکار دیات غیرعمد ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی از بند حبس رهایی یافته اند.

وی افزود: سال 1391 بیشترین تعداد آزادی ها رقم خورده و به همت نیکوکاران نیک اندیش زمینه آزادی 843 مددجوی واجد شرایط فراهم شده است و در ادامه این فهرست سال های 1397 و 1395 قرار دارند که به طور مستقل در هر کدام از این سال ها به همت سبز خیران 753 محکوم غیر بزهکار، پس از طی فرآیند رسیدگی و اخذ آخرین استعلام های ثبتی و قضایی از بند آزاد و به آغوش گرم جامعه بازگشته اند.

گرجی زاده با اشاره به اینکه  88 درصد زندانیان حمایت شده را محکومان مالی شامل می شوند، بیان کرد: در دهه گذشته 770 زندانی راننده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 7 هزار زندانی غیرعمد در یک دهه گذشته در اصفهان

آزادی 7 هزار زندانی غیرعمد در یک دهه گذشته در اصفهان