مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 17:372022-08-20اجتماعي

معلمان طرح مهر آفرین مشمول قانون رتبه بندی می شوند


رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت، طرح رتبه بندی برای همه فرهنگیان شاغل در آموزش وپرورش که شامل طرح طبقه بندی معلمان می شوند باید اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات گفت:این طرح برای همه فرهنگیان شاغل در آموزش وپرورش که شامل طرح طبقه بندی معلمان می شوند باید اجرا شود.

وی تاکید کرد: اخیرا مطرح می شود، نیروهای استخدام شده در قالب طرح مهرآفرین مشمول طرح رتبه بندی نمی شوند و مشکل استخدامی را مطرح می کنند، در صورتی که هیچ شائبه ای در امور استخدامی این نیروها وجود ندارد و غالبا در پست های آموزشی بکار گرفته شده اند.

حاجی بابایی افزود: هر گونه شائبه ای برای گروههایی از فرهنگیان برای استفاده از طرح رتبه بندی وجود دارد، باید به جدپیگیری شود و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم  حق هیچ گروهی از مشمولین این طرح تضییع شوددولت مردمی خود پشتیبان انان هست.

وی تاکید کرد: تلاش ما این بوده است که غالب فرهنگیان مشمول طرح طبقه بندی معلمان بشوند، چرا که هدف از این طرح به موازات ارتقای معیشت معلمان، ساماندهی تخصصی نیروی انسانی در راستای مدیریت بهینه منابع انسانی در آموزش و پرورش می باشد رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: بی شک دولت مردمی نخواهد گذاشت حقی ضایع شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان طرح مهر آفرین مشمول قانون رتبه بندی می شوند

معلمان طرح مهر آفرین مشمول قانون رتبه بندی می شوند