مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 17:072022-08-20سياسي

آپارتمان سازی غیرمجاز در کوچه 2 متری


معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور در راس هیاتی ضمن بازدید از منطقه 18 تهران در جریان وضعیت ساخت و ساز این منطقه شهری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور، صبح امروز شنبه 29 مردادماه، از برخی نواحی و حریم منطقه 18، بازدید و از نزدیک در جریان برخی ساخت وسازهای غیرمجاز قرار گرفت و دستورات لازم را پیرامون برخورد با ترک فعل مسئولان در این زمینه صادر کرد.

در حاشیه این بازدید، اسدیان خطاب به مسئولان شهری منطقه 18 شهر تهران گفت: اجازه ندهید زمین خواران آجر روی آجر بگذارند، باید بدون هیچ ترسی، از اقدامات خلاف قانون در ساخت وساز غیرمجاز و تفکیک اراضی کشاورزی و باغ ها جلوگیری به عمل آید و مطمئن باشید که سازمان بازرسی از شما حمایت خواهد کرد.

در ادامه از تعدادی از ساختمان هایی که برخلاف مقررات و ضوابط و بدون پروانه ساخته شده بودند نیز بازدید میدانی انجام شد.

معاون سیاسی و قضایی سازمان بازرسی در ادامه حضور خود در برخی نواحی منطقه 18، از یک ساختمان هشت طبقه که بدون پروانه و در یک کوچه دو متری ساخته شده بود، بازدید کرد و با صدور دستور به بازرس امور شهرداری ها، نسبت به تشکیل پرونده ای در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپارتمان سازی غیرمجاز در کوچه 2 متری

آپارتمان سازی غیرمجاز در کوچه 2 متری