مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-20اقتصادي

افزایش آمار مهاجرت پزشکان در کشور نگران کننده است


رییس سازمان نظام پزشکی اردبیل گفت: کشور های همسایه به دنبال جذب پزشکان کشور هستند و افزایش آمار مهاجرت پزشکان که از عوامل متعددی سرچشمه می گیرد نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، منصور جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش نگران کننده آمار مهاجرت پزشکان خبر داد و اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهمی که جامعه پزشکی مطرح است افزایش روزافزون مهاجرت پزشکان رشته های مختلف پزشکی است که نتایج متعددی از جمله نرخ تعرفه، امنیت و .

است و باعث شده پزشکانی که با میلیارد ها تومان سرمایه کشور آموزش دیده و تربیت شده اند متمایل به حضور در کشور های همسایه بوده و جذب این کشورها شوند و در حال حاضر آمار مربوط به افرایش مهاجرت پزشکان در کشور نگران کننده است.

وی افزود: پزشکان کشور از لحاظ سطح علمی و کیفیت و کمیت ارائه خدمات پزشکی حرف اول را در منطقه می زنند با این حال جامعه پزشکان با مشکلات و ناملایماتی روبرو هستند از جمله تعیین نرخ تعرفه که طبق قانون باید متناسب قیمت تمام شده، تورم، استهلاک وسایل باشد تا منجر به ارائه خدمت مطلوب گردد که متاسفانه عدم توجه به نرخ گذاری متناسب با قیمت تمام شده و تورم موجب نارسایی هایی می شود ولی جامعه پزشکی با حداکثر تلاش اجازه نداده اند که این عوامل از کیفیت خدمات بکاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مهاجرت پزشکان در کشور نگران کننده است

افزایش آمار مهاجرت پزشکان در کشور نگران کننده است