مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-20سياسي

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تهران منصوب شد


​استاندار تهران در حکمی «عبدالجواد کنعانی» را به عنوان مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن منصوری ​استاندار تهران در حکمی عبدالجواد کنعانی را به عنوان مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:  جناب آقای عبدالجواد کنعانی سلام علیکم  نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران منصوب می شوید.

  انتظار می رود با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاکدستی، صداقت، قانون مداری و عدالت محوری در انجام امور مشروحه ذیل اهتمام لازم را به عمل آورید:  • تهیه و تنظیم برنامه های راهبردی حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی؛ • ایجاد ارتباط مطلوب با رسانه های گروهی، بخش های خبری صدا و سیما، برنامه های تلویزیونی و رادیویی، خبرگزاری و فعالان فضای مجازی به منظور پیشبرد اهداف استانداری؛  • برقراری روابط مستمر با واحد روابط عمومی وزارت به منظور ایجاد هماهنگی در اجرای سیاست ها و خط مش های بالادستی؛ • افکارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تهران منصوب شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تهران منصوب شد