مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-20سياسي

صفر تا صد پوشش بیمه زنان خانه دار و سرپرست خانوار


معاون توسعه و تعمیم بیمه اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه زنان خانه دار با استفاده از ظرفیت قانونی بیمه حرف و مشاغل امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مجید حسن زاده معاون توسعه و تعمیم بیمه اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از سال های قبل این موضوع با توجه به اصل 29 قانون اساسی که بر بیمه همگانی و امکان برخورداری از خدمات آن توسط حاکمیت تاکید دارد گفت: ماده یک قانون تامین اجتماعی به عنوان مهمترین ماده این قانون بر توسعه و تعمیم بیمه اجتماعی برای آحاد جامعه تاکید دارد .

این بیمه بر روی گسترش پوشش تامین اجتماعی برای آحاد جامعه از جمله خانم های خانه دار که از بیمه پایه بازنشستگی محروم هستند؛ تمرکز دارد.

هموطنان می توانند بدون مراجعه به شعب بیمه تامین اجتماعی خودشان را بیمه کنند حسن زاده افزود: این اقدام از سالهای قبل با استفاده از ظرفیت های قانونی سازمان آغاز شد.

ولی در سال گذشته تمرکز بیمه تامین اجتماعی بیشتر در توسعه زیرساخت ها و طراحی سایت انجام شد تا مردم با کمترین زحمت و بدون مراجعه به شعبه تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه غیرحضوری بیمه به نشانی https://es.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد پوشش بیمه زنان خانه دار و سرپرست خانوار

صفر تا صد پوشش بیمه زنان خانه دار و سرپرست خانوار